23 ноември 2016 г.

На свекървата ще подаря, гоблен шит от моята ръка

    В последните дни разполагах с повече време за губене. Запълвах го като се ровех в интернет, разглеждайки различни интересни сайтовете, с цел да намеря нещо хубаво за подарък на моята свекърва. Тя много обича цветя. Това беше и ключовата дума при търсенето ми. Така попаднах на един сайт, в който се предлагаха гоблени. Веднага разбрах, че съм намерила, това което търсех. 
    Харесах си модел, поръчах си необходимите материали и използвайки знанията си за шиене на гоблени, които придобих в часовете по "Труд и техника "(когато бях ученичка), се залових за работа.

  Реших да не поръчвам готов, след като мога и сама да си го направя. А и си помислих, че по този начин, подаръкът ще е много по-оценен и харесан. Като прибавя и изненадата на свекървата, когато разбере, че аз съм го ушила (не съм и казвала, че мога), вярвам,  че ще я зарадвам. 

   Гобленчето вече е готово. Остана само да го сложа в някоя красива рамка и да се  надявам, че и на нея ще и хареса толкова, колкото и на мен. 


    Това е само една идея, с която всеки, който желае може да зарадва своите близки. Според способностите и интересите си, всички могат да сътворят своя уникален подарък. Ако не Ви идва нищо на ум, в интернет пространството може да намерите множество идеи в стил "направи си сам ". Със сигурност ще попаднете на нещо, което да Ви допадне, нещо, което можете и за което имате необходимото време и средства. 
   Хубав ден и много усмивки от мен  !

Няма коментари:

Публикуване на коментар