Блян забранен

Толкова много те желая
и за тебе само мечтая.
Колко силно ме пленяваш,
само с поглед ме изпепеляваш.

Но не искам тези чувства да изпитвам,
да те изхвърля от ума си, постоянно се опитвам.
Ала затворя ли очи, пак тебе виждам,
мъжествен, силен - ах, как те ненавиждам!

Защо не мога очите ти да забравя?
Постоянно ги виждам
и от тях не мога да се избавя.

Не искам това - все си повтарям,
но от твоя образ не мога да избягам.
Желанието, по - силно е от мен,
на мечтите си съм в плен.

Удрям си сега шамар -
Господи, изпаднах във такъв кошмар!
Опомни се момиче и здраво на земята стъпи!
Той не може да е с теб - това го запомни!

Да! Трябва вече да престана!
За теб да мисля, налагам си забрана!
Ти за мен си забранен!
Образ мечтан - стой далеч от мен!


Публикуване на коментар

0 Коментари