Писмо за сбогом

      Чаках те. Плаках и се молих. Но ти все не идваше. Срещах те единствено в съня си. Там бях щастлива. Бях с теб. Любовта ми бе споделена. Дните ми минаваха в очакване на нощите, когато отново те срещах в съня си.
       Забравили ме?
      "Скоро ще се върна. Ще поработя няколко месеца и се връщам при теб."
       Забравили тези свои думи?
       Вече дори не ми се обаждаш. Колко време мина от последния ни разговор? Месец, два?
       Забравил си ме!
     Срещнал си друга, може би. Или просто съм ти безразлична! А аз те чаках. Чаках те и плаках. Защото ти вярвах. Вярвах в думите ти.
        Пиша ти това писмо, сбогом да ти кажа и от мислите си за теб да успея да се откажа.
        Дано си щастлив - злото не ти желая!
        Но днес на сълзите си слагам края и за теб повече не ще ридая!
                                           Сбогом, изгубена, моя любов!
 

текст и снимка: Eli M

Публикуване на коментар

0 Коментари