В страната на мечтите

     Пътувам. Всяка вечер, всяка свободна минута, аз пътувам към страната на мечтите. В нея няма граници, няма забрани, няма ограничения.
     В страната на мечтите има само щастие. Тук живея живота си, така както бих искала. Имам свободата да го моделирам по мой вкус. Тук, аз съм господарка на дните си.
     В страната на мечтите, времето не съществува. Мога да изживявам миговете си на удоволствие  до безкрай.
     В страната на мечтите се срещам само с хора, които обичам. И те ме обичат.
     Страната на мечтите е красива. Тя няма край и мога да я дорисувам, както желая.
     В страната на мечтите, мечтите са реалност. Бих живяла в нея завинаги. Но трябва да се връщам. Това е единственото условие. Хубавото е, че страната на мечтите е вечна. Мога да я посещавам неограничено. Затова, аз постоянно пътувам. Но това не ме уморява. Напротив, зареждаме със сили и вдъхновение.


текст: Eli M
снимка: pixabay.com/ geralt

Публикуване на коментар

0 Коментари